30 September 2005

Deut...Deut...Deutschland!

好多人都問過我, "點解會鐘意德國?德國都無咩好玩, 咁悶..."

其實, 我都唔係好知, 以下可能係部分原因呱...
同其他歐洲國家相比, 德國相對地低調, 佢無意大利同西班牙o既熱情, 無英法國o既情調, 無北歐o既型格, 亦無東歐o既滄桑...

但你唔可以話佢"頭頭唔到岸", 可能係因為歷史o既緣故, 佢無奈地唔可以太高調, 唔可以太霸道, 但佢地依然擁有一種好大吸引力 -- 每一個德國人(起碼係我識果d)都有一種民族優越感, 好忠於自己係德國人, 亦好以自己係德國人為榮! 呢樣o野我好少o係香港人身上發現到, 回歸o左咁耐可能好o左, 但依然有好大部分o既香港人會話自己係"香港人", 而唔係"中國人"...(我自己都係, 但當自己出國o既機會多o左, 就會越來越認同自己係一個中國人, 同以"中國人"o既身份為榮)

而當你去一個地方係為o左旅遊同玩樂, 我好認同德國並唔係一個最好o既目的地, 但當你想去認識另一個文化, 而唔係單單去玩, 請考慮德國!

No comments:

Post a Comment