22 September 2005

我每逢想念你們、就感謝我的 神

9月9日去了聽音樂會, 同事參加的合唱團 -- 中華聖樂團, 這晚是他們去北京表演的預演. 認識了這同事很久, 亦知道他有唱歌, 但我就未聽過... 同埋我自己都好少聽d 比較 classic o既歌, 我驚會好悶... 因為classic歌俾我o既感覺係 -- 唔o岩音!!! 我唱都覺得怪, 好難投入喎...

當晚去o左一個叫 "香港銀禧樂苑"o既地方, 雖然地方細細, 只係坐到四五十人左右, 但個感覺就同表演者好近, 好能夠感受到o個種氣氛, 其中有一首歌真係好感動, 令我不其然地滴下眼淚來...

誓言愛主
你曾用釘痕手招我 要我跟隨你一生
你曾用微聲問我 你愛我嗎? 你愛我嗎?
主你知道我是愛你 且比一切更深
去餵養我周圍小羊 奉獻身心 誓言愛你

"我每逢想念你們、就感謝我的 神", 這是保羅說的, 亦是神對我說的, 希望自己亦能有同樣的心, 能常常為身邊的人感謝神!

No comments:

Post a Comment